20 Aralık 2017 Çarşamba

Link TL - Ödeme Kanıtı


    Merhaba arkadaşlar. 



  • Link TL sitesi güvenli mi?  
  • Paramı hiç eder mi?
  • Emekler zayi olur mu?
    gibi sorulara cevaben hazırlanan bir yazıdır. Öncelikle siteye ben de üyeyim ve 3 defa ödeme de aldım. Bu ödemeler de tam zamanında idi. Link TL nin mobil uygulaması altına bir çok kişi ödeme alamadığını felan yazmış. Açıkcası benim başıma hiç böyle bi şey gelmedi. 
     Ödeme yöntemi olarak Papara'yı kullanıyorum ve Papara Cüzdan Kodu'nu sitede gerekli yere ekledim ve sorun yaşamadım. Eee konuşuyorsun da kanıt nerde diye soracak olursanız hemen aşağıda :)

 Yukarıda da gördüğünüz gibi toplamda şu ana kadar 48 TL civarında ödeme aldım. Esasen emekler boşa gitmedi :) 

Sorunuz varsa "Yorumlar" kısmına yazabilirsiniz.

Tamamen ücretsiz olan bu siteye siz de üye olmak istiyorsanız aşağıdaki resme tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder